ח"כ קוטלר-וונש התפטרה מוועדת החוקה

    איתי גדסי No Comments on ח"כ קוטלר-וונש התפטרה מוועדת החוקה

    ח"כ מיכל קוטלר-וונש התפטרה מחברותה בוועדת החוקה בעקבות התנהלות הוועדה: "חוסר היכולת או הרצון ליישם את הסגר הדיפרנציאלי הוביל למצב החירום הנוכחי, בו כל החלטה שמתקבלת היא תרגיל במיזעור נזקים"

    ועדת חוקה צילום: דוברות הכנסת
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכל קוטלר וונש הודיע על היום (שלישי) התפטרותה מחברותה בוועדת החוקה של הכנסת, בעקבות "החלשת הכנסת במילוי תפקידה לפקח".

    בהודה קצרה שהוציאה לתקשורת, הודיעה קוטלר על התפטרותה מהוועדה ומתחה ביקורת על התנהלותה: "הודעתי על התפטרותי מוועדת חוקה. החלשת הכנסת במילוי תפקידה לפקח משתקפת בתהליך שהתרחש בוועדה".

    "בין היתר, חוסר היכולת או הרצון ליישם את הסגר הדיפרנציאלי הוביל למצב החירום הנוכחי, בו כל החלטה שמתקבלת היא תרגיל במיזעור נזקים".

    לדבריה "זוהי החמצה גדולה של שיעור הקורונה, החיוני בכל תחומי החיים בישראל – ההכרח למדיניות הוליסטית, מונגשת ושקופה, המיושמת באופן שיוויוני ועקבי".

    "תפקידה של הנהגה להבין, לזהות ולמצות את ההזדמנויות שלצד כל משבר. זה אפשרי וחיוני, על מנת לשקם את האמון ולחדש את התקווה", הוסיפה קוטלר.

    כזכור, לפני כשבוע הודיעה קוטלר על עזיבתה את מפלגת כחול לבן: "לצד המשבר הבריאותי-חברתי- כלכלי, ישנן הזדמנות ואחריות אדירות לאתגור, שינוי ותיקון תפיסות, התנהלות וניהול. דרושה הנהגה אחראית וישרה, שתזהה ותממש, בשקיפות ובשיתוף, כדי לשקם אמון ולחדש תקווה", כתב קוטלר וונש.ש



    0 תגובות